Cosmetics 27 – Kolejny gracz na kosmetycznej arenie

Magdalena Klosa

Zdrowie i uroda321 5/5

Cosmetics 27 - BAUME 27
C27 - BAUME 27 / fot. ig: cosmetics27.polska

Cosmetics 27 i naturalne kosmetyki. Naturalne kosmetyki pielęgnacyjne z roku na rok zyskują coraz większą popularność. Trend ten w szczególności można zaobserwować na Instagramie, gdzie nie wystarczy już zrobić ładnego zdjęcia kilku kosmetyków i wrzucić na tablicę z podpisem “Polecam!”.

Wymagania konsumentek względem producentów kosmetycznych znacznie wzrosły, a tym samym urodowe blogerki i instagramerki stały się prawdziwymi ekspertkami w dziedzinie składu kosmetyków, ich działania i rezultatów, które gwarantują. Specjalne, stabilne formy witaminy C, chemiczne i fizyczne filtry słoneczne, kosmetyki z kwasem hialuronowym, oksyresweratrolem, bakuchiolem to dopiero początek listy. Retinol, retinaldehyd, maski regenerujące, produkty z naturalnymi ekstraktami, łagodzące podrażnienia skóry.

Rynek kosmetyczny w Polsce jest naprawdę mocno rozwinięty, a wiedza konsumentów stale się poszerza. Prawdziwi eksperci w tej dziedzinie – marki kosmetyczne, które przodują w innowacyjnych technologiach, dostrzegły w Polskim rynku ogromny potencjał. Z tego też powodu co rusz pojawiają się nowe kosmetyczne perełki, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę na polskim rynku.

Cosmetics 27

Cosmetics 27 / fot. variance

Jedną z absolutnych nowości, a zarazem hitem tej jesieni jest z pewnością debiut francuskiej marki Cosmetics 27 na rynku polskim. We wrześniu tego roku marka po raz pierwszy pojawiła się na 41. Kongresie i Targach LNE w Krakowie, podczas którego beauty ekspertki miały możliwość poznania zapachów, konsystencji oraz składów C27. Produkty szybko zjednały sobie rzeszę fanek, które poza spektakularnymi efektami od pielęgnacji oczekują czegoś jeszcze – niebanalnej elegancji i wysokiej klasy doznań zmysłowych. Tak się składa, że Cosmetics 27 przoduje zarówno w jednym jak i drugim aspekcie.

Co jeszcze wyróżnia kosmetyki tej marki? C27 koncentruje przede wszystkim swoje działania na regeneracji skóry, co jak uważa założycielka – jest kluczem do jej długowieczności. Niezwykle istotne i warte uwagi jest również holistyczne podejście, inspiracja medycyną naturalną, a także terapiami prewencyjnymi.

Wartości C27

Marka w pierwszej kolejności stawia na etykę – wszystkie formuły produktów zostały opracowane we współpracy z ekspertami, naukowcami i biologami. Receptury są skuteczne i czyste, oparte na naturalnych składnikach zgodnych z normami ISO 16128, COSMOS. Bez parabenów, silikonów, olejów mineralnych, ftalanów, siarczanów itp. Produkty poddawane rygorystycznym testom tolerancji, bezpieczeństwa i wydajności. Składniki pozyskiwane są tylko z certyfikowanych plantacji, a wszystkie opakowania są biodegradowalne.

Marka wpisuje się również w tzw. zieloną chemię: zrównoważone zasoby, biorafinerie – mniej petrochemikaliów. Zarówno składniki, jak i produkt końcowy nie są testowane na zwierzętach, a wszystkie formuły zostały zaprojektowane w taki sposób by wspierać regenerację skóry, będącą kluczem do jej długowieczności.

Michèle Evrard

Założycielka firmy, farmaceutka i ekspert R&D. Pasjonuje się odkrywaniem nowych formuł leczniczych i posiada 27-letnie doświadczenie we współpracy z wiodącymi markami branży kosmetycznej. Poszukując sposobu na rozwiązanie dolegliwości skórnych przebadała wyjątkowe właściwości lecznicze wąkrotki azjatyckiej – rośliny, która odgrywała niezwykle ważną rolę w medycynie indyjskiej, nazywaną “kwiatem długowieczności”. Wkrótce później kwiat ten stał się flagowym składnikiem całej linii Cosmetics 27.

Wąkrotka azjatycka

“Kwiat długowieczności” stosowany od 3000 lat w medycynie ajurwedyjskiej. Słynąca ze swych właściwości leczniczych i regeneracyjnych, a wszystko za sprawą zawartości składników aktywnych, których skuteczność została potwierdzona badaniami naukowymi. Wąkrotka azjatycka jest niezwykle pomocna w leczeniu różnych chorób skóry m.in. stanów zapalnych, podrażnień, ran i oparzeń, wykazuje właściwości przeciwstarzeniowe, redukujące zmarszczki i rozstępy, stymulujące mikrokrążenie. Dodatkowo jest ona rośliną adaptogenną, posiadającą zwiększoną zdolność organizmu do przystosowania się do różnych czynników środowiskowych, odpowiedzialnych za stres oksydacyjny, takich jak zanieczyszczenia, powodujące stan zapalny.

Linia Cosmetics 27

W kolekcji C27 znajduje się 12 produktów, z których każdy ma swoją specjalną funkcję, ale łączy je jedno – regeneracja i ochrona skóry. Znajdziesz produkty do oczyszczania skóry, nawilżające, redukujące niedoskonałości, a także o działaniu antyoksydacyjnym oraz naprawczym. Co ciekawe, cała gama produktów została zaprojektowana w taki sposób, by móc tworzyć spersonalizowane kuracje dopasowane do indywidualnych potrzeb.

Sednem filozofii Michèle Evrard jest założenie, że produkty powinny dawać możliwość dostosowywania kuracji do zmieniających się potrzeb skóry. Dlatego też receptury produktów zostały stworzone tak, aby współdziałały ze sobą. Połączenie produktów w celu stworzenia jednego kosmetyku przynosi lepsze rezultaty, niż stosowanie poszczególnych formuł osobno. Co to oznacza? Niezliczoną ilość możliwości i kombinacji produktów w celu stworzenia idealnego kosmetyku dla siebie! Brzmi ciekawie, prawda?

Cosmetics 27 swoją oficjalną premierę na Instagramie zaplanował na 22.10.2021 o godzine17:00. Oficjalnym dystrybutorem marki w Polsce została firma Bogdani Dermatologia. Jest to już trzecia marka kosmetyczna jaką Bogdani wprowadza na Polski rynek. Dwie pozostałe to Obagi Medical oraz ciesząca się niesłabnącą popularnością brytyjska marka kosmetyków Medik8! Jesteście ciekawi tej nowości! My również!

Magdalena Klosa

Marketing Manager, uwielbia podróże, zwierzęta, zdrowe odżywianie, książki, poradniki, a od niedawna również jogę. Ciągle poszukuje wrażeń :)

Komentarze